צילומי סמאש קייק

למי אין לפחות תמונה אחת בילדות שבו הוא מרוח בקרם של עוגת יום הולדת טעימה שהוא אוכל ממנה בכל פה ויד? זה נקרא צילומי סמאש קייק והטרנד הזה הגיע גם לכאן ומנציח את הילדים המתוקים שלכם ברגעים הכי מצחיקים שלהם. סטודיו סמיילס נערך לצילומים אלה בחדווה יחד עם התינוקות שלכם, ומציע לכם מומחיות של הצלם בן מזרחי, צלם משפחתי שמתמחה בדיוק בהעמדה וצילום של תינוקות ופעוטות. מה שלא תיארתם לעצמכם שיכול להיראות מרהיב ואמנותי הוא יצלם וינציח לכם את הרגע הנפלא של סמאש קייק.

 

צילומי סמאש קייק הם חוויה לכל החיים

סביר להניח שהילדים שלכם לא יזכרו את החוויה הזאת משום שהיו קטנים מדי, אבל זאת בדיוק הסיבה הנפלאה להזכיר להם זאת בתמונות מהאלבום. למה דווקא צילומי סמאש קייק בסטודיו סמיילס?

  • הכנה נכונה של התינוק – רק מי שמכיר ואוהב תינוקות ויודע להכין אותם לצילומים אלה יצליח לתפוס אותם ברגע הנכון ולהוציא מהם את המיטב. כל אדם אחר יצטרך לקוות שיצליח להוציא מהם לפחות רגע אחד טוב. צריך לוודא גם שהתינוק ישתף פעולה ולא יבכה או יפחד מהסטודיו ומכל המעמד. בשביל זה נחוץ צלם שיודע לעבוד עם תינוקות ולעודד אותם.
  • צילום מקצועי ואיכותי – זאת לא חוכמה להושיב תינוק ליד עוגה. ברור שהוא יעשה הכל כדי לאכול אותה מבלי להשאיר אותה שלמה. איך מוציאים מכל זה תמונה יפה ואיכותית שמעמידה את התינוק במרכז בקומפוזיציה נכונה ובתאורה האידיאלית זהו עניין למקצוענים בלבד.
  • שם המשחק הוא טיימינג – החוכמה היא לעמוד בזווית הנכונה ולצלם את הרגעים וההבעות מבלי להפריע לו.

 

 

 

למה דווקא צילום מקצועי ליום הולדת ראשון עם עוגה מתרסקת?

הפער שבין המאמץ והטרחה שלנו על העוגה לבין מה שקורה לה כשתינוק מגלה אותה הוא בדיוק הסצינה המצחיקה שצלם צילומי סמאש קייק מחפש. כדי לעשות זאת נכון אנחנו מעדיפים לעמוד מהצד וליהנות מההנאה של התינוק. הוא עושה מה שמתחשק לו בהנאה שלמה ומחייך למצלמה מרוח כולו בקרם ובפירורי עוגה, כשהצלם שבחרנו מרוכז כולו בטיימינג ובזווית הנכונה. זוהי חוויה שנרצה להניח כמו שצריך במקצועיות.