צילום מוצרים

המסחר באינטרנט היום מחייב התמקצעות ויחס מכבד ללקוחות. בבחירה שבין העלאת צילום מוצרים חובבניים שלכם לקטלוג החנות האינטרנטית לבין בחירה בצלם מקצועי, ברור למה צלם מנוסה ומומחה כמו בן מזרחי מסטודיו סמיילס יכול להיות ההבדל שבין מכירות משגשגות לבין אתר מדשדש. סטודיו סמיילס מציע לכם צילומים מקצועיים ואיכותיים שמראים את המוצרים שלכם הכי טוב שאפשר ובצורה מפתה, בעזרת ציוד מקצועי ועיצוב נכון של התמונה. יחד עם תאורה נכונה ובחירת צבעים, הקטלוג שלכם רק ירוויח מכך.

 

צילום מוצרים חייב להיות מדויק

כל מי שיש לו חנות אינטרנטית חייב לדעת עד כמה חשוב צילום מוצרים מדויק ומהימן. הצילומים האלה חשובים בגלל השיקולים הבאים שמומלץ לקחת בחשבון:

  • אמינות ומהימנות – כשמוצר מוצג בצורה הכי אמינה שלו בקטלוג זה מגביר את הסיכוי של הרכישה. לקוחות לא אוהבים לקבל תמונות עמומות ולא מדויקות שמראות את המוצרים מכל זווית אפשרית שנותנת להם מושג מדויק. לקוחות לא יקנו חתול בשק אלא רק מה שהם בטוחים בו.
  • מקצועיות מכובדת – לקוחות לא אוהבים קטלוגים שאינם נראים טוב ומקצועי משום שהם חשים שלא מכבדים אותם. כשאתם מצלמים מוצרים בצורה נכונה עם תאורה ועם רקע נכון זה נראה הרבה יותר יוקרתי ונכון. זה חשוב לתדמית ולשמכם הטוב להציג קטלוג מכובד.
  • הקטנת הסיכון להחזרות – תמונה מדויקת יכולה למנוע טענות על הטעיה. לקוחות יכולים להחזיר מוצרים שאינם נראים כמו בתמונה ועוד לשלוח תלונה פומבית שאינה משקפת באמת את טיב השירותים שלכם.
  • אטרקטיביות ומכירה טובה יותר – צילום נכון של מוצר מגביר את האטרקטיביות של המוצר משום שאנחנו למעשה קונים חוויה ואת התחושה שהוא מעניק לנו. צילום מקצועי עושה בדיוק את זה ולכן הוא מגביר עניין.

 

צילום מקצועי של קטלוג מגדיל מכירות

כשאתם בוחרים לצלם מוצרים בצורה מקצועית אתם למעשה מצרפים לשורת החנויות המקצועיות שמצלמות מוצרים בצורה איכותית ויצירתית ולכן גם מבטיחים בכך הגדלת מכירות לקוחות שקונים באינטרנט זקוקים לאמינות של חנות ומה שהם רואים על המדפים הווירטואליים שלכם הוא בדיוק ההבדל שבין קנייה לוויתור על המוצר. צלמו נכון את המוצרים שלכם ותראו איך זה משפיע על היחס אליכם.